Ако искате да бъдете изгонени от хотел и почивката ви да бъде тотално съсипана, то в такъв случай хотел „Язовир Кърджали” е най-добрия избор за почивка. Посетихме този наистина стилен хотел на 21.08-22.08. след направена резервация 2 седмици предварително и платено капаро в изискания от хотела размер - 30% от цялата стойност на нощувките. Резервацията направих първо през сайта на хотела, а впоследствие и след телефонен разговор с по долу описаната госпожа. Първата вечер всичко беше страхотно – ресторанта е хубав, обслужването беше на ниво. На втория ден докато релаксирахме край чудесния басейн, една „мила дама”, която съвместяваше длъжностите рецепционист и мияч на прозорци ( в това разбира се няма нищо лошо- единствения проблем е, че по мое мнение тя не се справя с нито едно от двете), дойде и ни попита дали няма да си тръгваме, защото когато сме се настанявали сме и казали, че сме там само за една нощ. Аз съответно и обясних за капарото (а и какъв е смисъла да правиш резервация, ако на място заяваваш колко ще стоиш), което ми е поискала по време на резервацията и реших, че станало объркване, но с това проблема се решава. След едночасово „кършене на китки” въпросната служителка изпрати при нас един младеж, които се представи за управител, но силно се съмнявам, че е такъв, тъй като нито външния му вид, нито познанията му в областта на управлението на каквото и да било бяха на ниво. Последва размяна на реплики, в която се оказа, че капарото варирало от 30% до 80% и всеки път е различно, че ние сме поредните навлеци, които не желаят да напуснат хотела. Може би се досещате, че след подобно отношение ни се прииска веднага да си тръгнем. Плащайки сметката, разбрахме че никой от персонала на хотела всъщност няма представа какво капаро изобщо сме платили. Аз разбирам, че понякога се получават недоразумения, всички сме хора и грешим, но най-неприятното в този случай е първо грубото отношение а и липсата на адекватна реакция – те просто искаха са освободят от нас (вероятно защото чакащите за нашата стая клиенти са я наели за по-дълъг период или поради някакви други неведоми за мен причини), на никого не му хрумна да ни насочи към друг хотел в района, а камо ли пък поне да ни се извинят за причинените неудобства. Аз и моето семейство повече никога няма да посетим този хотел, а съветвам и вас да не правите такава грешка, тъй като съдейки по компетентността на тази „мили хора” вероятно не сме нито първите, нито последните, чиято ваканция е провалена.
|